Sąskaitos


Kaip sužinoti, kiek mokėti už šilumą ir karštą vandenį?

Mokėtiną sumą galite sužinoti:
• prisijungę prie savitarnos svetainės https://savitarnastitaurage.mokesta.lt/;
• gavę pranešimą elektroniniu paštu apie sąskaitos pateikimą;
• paskambinę tel. (+370 446) 62863.

Detalią informaciją apie priskaitymą, skolą ar permoką rasite sąskaitoje prisijungę prie savitarnos svetainės.

Ką daryti, jei negavote sąskaitos už Tauragės šilumos tinklų suteiktas paslaugas?
Sąskaitos paštu yra išnešiojamos einamąjį mėnesį nuo 10 d. iki 20 d. Negavus sąskaitos, kreipkitės į UAB Tauragės šilumos tinklų klientų aptarnavimo grupę tel. (+370 446) 62863.
Kaip ir kur atsiskaityti už suteiktas paslaugas?
Sąskaitas už šilumą vartotojai gali apmokėti už nustatytą įmokų priėmimo mokestį UAB Perlas Finance terminaluose ir per sąskaitų apmokėjimo platformas "PerlasGo" jūsų kompiuteryje ar telefone, "Maxima" tinklo parduotuvėse, Lietuvos pašto skyriuose, Tauragės kredito unijoje (Tauragės kredito unijos nariai).
Jei Jūs esate Swedbank, SEB banko, Luminor banko, Šiaulių banko ar Tauragės kredito unijos internetinės bankininkystės paslaugų vartotojai, mokesčius už šilumą bei suvartotą karštą vandenį galite apmokėti internetu.
Mūsų savitarnos svetainėje (https://savitarnastitaurage.mokesta.lt/)
Bankas "Swedbank" (https://ib.swedbank.lt/private) (Apmokėjimo veiksmai: Kasdienės paslaugos - Įmokos (ieškoti įmokų gavėjų Tauragės šilumos tinklai)
SEB bankas (https://e.seb.lt/mainib/web.p?lang=lit) (Apmokėjimo veiksmai: Mokėjimai - Įmokos ir mokesčiai - Įveskite įmonės pavadinimą: UAB Tauragės šilumos tinklai)
Luminor Bank AS (https://ib.luminor.lt) (Apmokėjimo veiksmai: Mokėjimai - Už paslaugas - Pasirinkti paslaugos teikėją UAB "Tauragės šilumos tinklai")
Šiaulių bankas (https://e.sb.lt/public/login) (Apmokėjimo veiksmai: Mokėjimai - Įmokos ir mokesčiai - Visi gavėjai - Pasirinkti paslaugos teikėją UAB Tauragės šilumos tinklai)
Tauragės kredito unija (https://www.i-unija.lt/login.htm)
Ignitis savitarnos svetainė (https://ignitis.lt/savitarna)
UAB Perlas Finance terminaluose ir per sąskaitų apmokėjimo platformas "Perlas Go" jūsų kompiuteryje ar telefone. (https://www.perlasgo.lt/)
Viena sąskaita (https://vienasaskaita.lt/)
Kaip užsisakyti el. sąskaitą?
Jei norite el. sąskaitos, užpildykite prašymą arba junkitės prie savitarnos https://savitarnastitaurage.mokesta.lt/.
Iki kada reikia apmokėti sąskaitą?
Gyventojai už jų būstams tiekiamą šilumą, karštą vandenį bei kitas suteiktas paslaugas atsiskaito kiekvieną mėnesį pagal pateiktą sąskaitą. Už praėjusio mėnesio suteiktas paslaugas reikia sumokėti iki einamojo mėnesio paskutinės dienos. Pavyzdžiui, už sausio mėnesio šildymą reikia sumokėti iki vasario mėnesio paskutinės dienos. Laiku neapmokėjus sąskaitos skaičiuojami delspinigiai.
Juridiniai asmenys atsiskaito pagal sąskaitoje faktūroje nurodytą apmokėjimo terminą.
Ką daryti, jei įsiskolinote už Tauragės šilumos tinklų paslaugas?

Kiekvienas šilumos vartotojas, turintis įsiskolinimą ar finansinių sunkumų, turėtų kreiptis į UAB Tauragės šilumos tinklų darbuotojus, pasiruošusius suderinti vartotojų finansines galimybes bei bendrovės interesus atitinkančias skolos grąžinimo sąlygas.
Susidarius skolai vartotojai gali kreiptis į UAB Tauragės šilumos tinklus šiais būdais:

  • rašyti el. paštu info@tst.lt.
  • skambinti tel. (8 446) 62862;
  • atvykti į UAB Tauragės šilumos tinklus, adresu Paberžių g. 16, Tauragė. 

Delsiant sumokėti skolą, patiriamos papildomos išlaidos: delspinigiai, palūkanos, bylinėjimosi bei vykdymo administravimo išlaidos (žyminis mokestis, procesinės palūkanos, antstolio administravimo ir kitos išlaidos), taip pat sugaištamas laikas. 

Ką sąskaitoje reiškia eilutė „šilumos kiekis su nepaskirstytu karštu vandeniu“?
Ši sąskaitos eilutė formuojama pagal LR Šilumos ūkio įstatymo 12 str., šilumos tiekėjas turi detalizuoti sąskaitose vartotojams pateikiamą informaciją.
Kiekis paskirstomas vartotojams proporcingai prie namo karšto vandens tiekimo sistemos prijungtų butų ir kitų patalpų naudingiesiems plotams. Jeigu per ataskaitinį mėnesį namo vartotojams priskirtas šilumos kiekis karštam vandeniui paruošti viršija faktiškai suvartotą, tuomet šilumos kiekis su nepaskirstytu vandeniu ataskaitinio laikotarpio sąskaitoje bus su minuso ženklu, t. y. neigiamas, bei atitinkamai mažins vartotojo mokėtiną sumą. Tais atvejais, kai ataskaitiniu laikotarpiu name vartotojams priskiriamas mažesnis šilumos kiekis karštam vandeniui paruošti negu name buvo faktiškai suvartota pagal geriamojo vandens (prieš karšto vandens ruošimo įrenginius) skaitiklio rodmenis, apskaičiuotas šilumos kiekis su nepaskirstytu vandeniu bus teigiamas dydis.
Kur kreiptis dėl kompensacijos už šildymą?
Mažas pajamas gaunantys UAB Tauragės šilumos tinklų šilumos vartotojai, norėdami gauti kompensacijas už būsto šildymą ir karštą vandenį, turi kreiptis į Tauragės rajono savivaldybės administracijos Socialinės paramos skyrių. UAB Tauragės šilumos tinklai pagal iš Socialinės paramos skyriaus gautą informaciją taiko kompensacijas.
Kodėl reikia mokėti už šilumą bendrosioms reikmėms?
Šilumos priskyrimo bendrosioms reikmėms teisiniai pagrindai išdėstyti Lietuvos Respublikos civiliniame kodekse bei Lietuvos Respublikos šilumos ūkio įstatyme. Vadovaujantis Civilinio kodekso 4.76 straipsniu, kiekvienas iš bendraturčių proporcingai savo daliai turi teisę į bendro daikto (turto) duodamas pajamas, atsako tretiesiems asmenims pagal prievoles, susijusias su bendru daiktu (turtu), taip pat privalo apmokėti išlaidas jam išlaikyti ir išsaugoti, mokesčiams, rinkliavoms ir kitoms įmokoms.

Daugiabučio namo butų savininkai turi dvejopą padėtį šilumos energijos vartojimo atžvilgiu. Kaip vartotojas – turi apmokėti už tiek energijos, kiek suvartojo savo poreikiams. Kaip turto savininkas – turi apmokėti už šilumą suvartotą namo bendrosioms reikmėms. Ši dalis tarp bendraturčių paskirstoma proporcingai nuosavybės daliai gyvenamajame name.

Daugiabučio namo bendrasavininkai privalo mokėti už šilumą bendrosioms reikmėms, net ir tuo atveju, jei bendrojo naudojimo patalpose yra atjungti šildymo prietaisai, taip yra todėl, kad šilumos energija į namo butus ir (ar) kitas patalpas yra tiekiama šildymo ir karšto vandens sistema – vamzdynu, kuriuo tekantys šilumos energijos srautai apšildo visas namo konstrukcijas ir ertmes nuo apatinio aukšto grindų iki viršutinio aukšto lubų, taip pat ir bendrojo naudojimo patalpas.
Kaip deklaruoti karšto vandens skaitiklio (-ių) rodmenis?
Karšto vandens ir šilumos apskaitos rodmenis galima deklaruoti sąskaitose, savitarnos svetainėje, atsiskaitant bankų internetiniuose puslapiuose, paskambinus į UAB Tauragės šilumos tinklus, klientų aptarnavimo specialistams tel. (8 446) 62865, el. paštu – info@tst.lt, atvykus į vartotojų aptarnavimo tarnybą – Paberžių g. 16, Tauragė. (karantino metu klientai neaptarnaujami)

UAB Tauragės šilumos tinklai atlieka karšto vandens skaitiklių montavimo ir priežiūros darbus Tauragės mieste.
Karšto vandens apskaitos prietaisų rodmenis pagal sutartį reikia deklaruoti kiekvieną mėnesį. Vandens suvartojimą rekomenduojame deklaruoti kubiniais metrais (m3).

Nuo 2015 metų Tauragėje pradėti montuoti ZENNER karšto vandens skaitikliai (1 pav.)

Deklaruojant vandens kiekį pagal šį pavyzdį, rekomenduojame deklaruoti 38 m³.

Nuo 2020 metų pradėjome montuoti naujus karšto vandens skaitiklius (2 pav.)

Deklaruojant vandens kiekį pagal šį pavyzdį, rekomenduojame deklaruoti 2 m³

Paskutinį kartą redaguota: 2025-08-27